anniehh.blogg.se

Hej!

Kategori: Allmänt

Jag är 15, jag går i nian nu och ska snart välja gymnasie. Mitt liv är inte så dramatiskt, eller jo i mitt huvud. Jag har ett bra liv eller jag lever bra. Jag har vänner, en bra familj, kläder och mat, jag får julklappar och paket när jag fyller år. Så vad ska jag blogga om? Alltså som inte redan finns eller som skiljer sig lite? Som folk inte redan vet och som folk inte redan tänker på, som folk tar sig tiden att läsa? Jag ska blogga om det som finns på insidan, det som är dramatiskt i mitt huvud. Allt det som bara går om och om igen utan att få ett svar. Jag hoppas att det inte bara är jag som har dramatiken i mitt huvud utan att det är flera och att ni kan relatera till detta. 
 
Jag har bloggat lite innan men det dog ut rätt snabbt för jag hade inte tiden och inte så mycket att skriva om. Men nu så har det hänt lite. Saker förändras. Jag hoppas att det kommer gå bättre nu. Så hoppas ni kommer gilla det och att ni kommer läsa det. :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: